youngdreamer

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Alex - 24 december 2014 07:38

"It's Christmas time and Santa's here, making the children smile, but he's just a pedophile, so you better watch your child."
Anyways, happy holidays! I'm extremely happy today, for once. And I can't wait until Christmas dinner, which is strange. I rarely look forward to eating stuff... Anyway; have a fabtastic Christmas ^^
Old pic of me from September :3

Av Alex - 24 december 2014 07:33

Vet att bilden är näst intill oanständig, men I has lakan, okay?! Jag ville bara dela hur jag ser ut på morgonen och se till att ärra er alla för livet :*
Also, jag skulle förstås skriva en riktigt kort uppdatering om den mest obvious nyheten i världshistorien; det är jul! Det betyder inte så jättemassa för mig, men det är ju kul att vara ledig och både få och ge presenter ;)

Presentation

Things about me/Saker om mig

Age: 17

Date of birth: 4th June 1997

Country: Finland

Etnicity: Fin/Swe

Single/taken: Taken (a)

Music: Everything

Interests: Drawing, writing, blogging, music

Motto: Things, Stuff and Reasons!

 

Ålder: 17

Födelsedatum: 4 Juni 1997

Land: Finland

Etnicitet: Finlandssvensk

Singel/upptagen: upptagen (a)

Musikstil: Allt

Intressen: Teckna, skriva, blogga, musik

Motto: Things, Stuff and Reasons!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva en novell på bloggen igen?
 Ja
 Nej

Dagens Sanning

~ Det finns något som är finare att höra än 'jag älskar dig'. Ett enkelt 'jag saknar dig. ~ 

Kategorier

Antal besökare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Top listing

Besökare från olika länder 10.12.14 framåt

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards