youngdreamer

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Alex - 20 december 2014 12:50

You know that there's a freakish amount of snow when you actually have to go outside and shake down some of it, because the trees would otherwise fall onto your roof or your henhouse. Do you know how you know if you live on the countryside in Finland? You have to shake snow from the trees to protect your hens.

Av Alex - 20 december 2014 12:05

Ska iväg till min sötnos idag, ska sova där och göra alla möjliga saker ^^ Planerar bland annat att kasta snöbollar på honom om vi går ut. Det har snöat som bara fan, så det borde vara riktigt ordentligt med kast-vänlig snö ;) Är lite nervös dock, eftersom jag faktiskt inte har sovit över hos nån kille innan.. Känns ovant och lite oroligt, men är supertaggad och tror att det kommer bli jättekul.

Syrran ska fira sin födelsedag tillsammans med sina vänner ikväll, är glad att jag slipper undan det. Är lite ledsen för hennes skull, eftersom hennes bästis Vanessa är sjuk och inte kan komma.. Vet hur sad man blir när de allra bästa vännerna missar något viktigt :/

Det är första dagen på jullovet idag, och jag inleder mitt jullov med att städa i köket och städa mitt rum. det känns som att jag missar något viktigt med ledighet x)

Presentation

Things about me/Saker om mig

Age: 17

Date of birth: 4th June 1997

Country: Finland

Etnicity: Fin/Swe

Single/taken: Taken (a)

Music: Everything

Interests: Drawing, writing, blogging, music

Motto: Things, Stuff and Reasons!

 

Ålder: 17

Födelsedatum: 4 Juni 1997

Land: Finland

Etnicitet: Finlandssvensk

Singel/upptagen: upptagen (a)

Musikstil: Allt

Intressen: Teckna, skriva, blogga, musik

Motto: Things, Stuff and Reasons!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva en novell på bloggen igen?
 Ja
 Nej

Dagens Sanning

~ Det finns något som är finare att höra än 'jag älskar dig'. Ett enkelt 'jag saknar dig. ~ 

Kategorier

Antal besökare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Top listing

Besökare från olika länder 10.12.14 framåt

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards