youngdreamer

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Alex - 19 december 2014 12:20

Det är äntligen dags för jullovet, och nu börjar planeringen av det. Hela grejen sparkas igång ikväll, genom att vi ska fira Lottas födelsedag. Nu är jag inte den enda i gänget som är 17 år gammal längre :D Känns rätt bra, annars känner jag mig ganska gammal ;)

Ska också sova första gången hos Christoffer under lovet, och det ska ofc bli riktigt härligt.. Om jag vaknar innnan han gör det, tänker jag fundera ut ett riktigt kul sätt att väcka honom. Får se vad det blir, men han lär vara överraskad oberoende av vad jag hittar på. Längtar konstigt nog efter att se honom vakna, tror att han är riktigt gullig med sömnrufsigt hår ;)
Ska börja byta om nu, så jag inte blir sen. Tar ett tag att köra till Terjärv :*

Presentation

Things about me/Saker om mig

Age: 17

Date of birth: 4th June 1997

Country: Finland

Etnicity: Fin/Swe

Single/taken: Taken (a)

Music: Everything

Interests: Drawing, writing, blogging, music

Motto: Things, Stuff and Reasons!

 

Ålder: 17

Födelsedatum: 4 Juni 1997

Land: Finland

Etnicitet: Finlandssvensk

Singel/upptagen: upptagen (a)

Musikstil: Allt

Intressen: Teckna, skriva, blogga, musik

Motto: Things, Stuff and Reasons!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva en novell på bloggen igen?
 Ja
 Nej

Dagens Sanning

~ Det finns något som är finare att höra än 'jag älskar dig'. Ett enkelt 'jag saknar dig. ~ 

Kategorier

Antal besökare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Top listing

Besökare från olika länder 10.12.14 framåt

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards