youngdreamer

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Alex - 15 december 2014 20:22

Idag har jag och min älskling varit tillsammans 3 månader. Kan knappt vänta på att få inleda ett nytt år med honom, och jag tror att han känner likadant. Vi har haft rätt mycket grälande, men tror vi har kommit igenom den första röriga tiden och kommit till den period där vi istället kan stötta varandra och hjälpa och förstå den andra parten i förhållandet. 

Av Alex - 15 december 2014 18:03

All writers have complications finding a suitable name for a character every once in a while. This link goes to a website with thousands of names. That might give all my fellow writers a wellneeded hand, and maybe even some inspirations on their characters.

Names - Meaning of Names

Av Alex - 15 december 2014 17:02

När jag började blogga, hade jag ingen aning om vad jag sysslade med. Jag hade ingen struktur på bloggandet, jag hade knappt några inlägg och jag hade knappt några läsare. Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om, vilken sorts bloggare jag skulle bli.

Här är vi nu, ett och ett halvt år senare. Jag har ingen aning om vad jag sysslar med, och mitt bloggande är mer okoordinerat än innan och jag har inga inlägg heller. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om och jag har ingen aning om hurdan bloggare jag ska vara.

Jag förstår ärligt talat inte hur någon kan läsa det här x) Jag har inte gjort framsteg på 18 månader, jag kommer inte att kunna göra några framsteg inom bloggandet på ett tag heller ;) Jag är väldigt glad över att ha mina läsare här, men jag förstår inte varför ni stannar x)

Presentation

Things about me/Saker om mig

Age: 17

Date of birth: 4th June 1997

Country: Finland

Etnicity: Fin/Swe

Single/taken: Taken (a)

Music: Everything

Interests: Drawing, writing, blogging, music

Motto: Things, Stuff and Reasons!

 

Ålder: 17

Födelsedatum: 4 Juni 1997

Land: Finland

Etnicitet: Finlandssvensk

Singel/upptagen: upptagen (a)

Musikstil: Allt

Intressen: Teckna, skriva, blogga, musik

Motto: Things, Stuff and Reasons!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva en novell på bloggen igen?
 Ja
 Nej

Dagens Sanning

~ Det finns något som är finare att höra än 'jag älskar dig'. Ett enkelt 'jag saknar dig. ~ 

Kategorier

Antal besökare

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Top listing

Besökare från olika länder 10.12.14 framåt

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards